Opis škole :
Део смо међународног пројекта Еко-школе и једна од најстаријих школа у Нишу.
Opis rešenja:
Овог пролећа, упустили смо се у авантуру да двориште средимо тако да има више функција и задовољи већину потреба ученика а и наставника, па смо: обогатили спортске терене креативним шемама, оплеменили парк, направили потпуно ново игралиште за најмлађе ученике, оформили учионицу за рад у дворишту, искористили пањеве у дворишту за игру на нови начин. Посебно смо поносни што смо већину активности завршили користећи материјале које смо већ имали (пањеве, циглу и коцке, палете и гуме, клупе и столове). У раду су учествовали ученици од 1. до 8. разреда, наставници и помоћни радници.Издвајамо мали авантура парк за ученике од 1. до 4. разреда са елементима за скакање, пењање, трчање, провлачење, сунчани сат – дело наставника физике и ликовног, као и кућице за птице и саксије за цвеће – радове ученика на часовима техничког. Кише нам нису дозволиле да завршимо и идеју о еко-кутку (месту попут ботаничке баште где би гајили биљке са ученицима).
Slika pre
Slika posle
Ako pobedimo nagradu ćemo potrošiti:
Циљ нам је да завршимо еко кутак, додамо малу метеоролошку станицу која је некада била у дворишту и реновирамо мокри чвор за ученике у приземљу школе.
Formula za obračun glasova kod kvalitativnih izazova je sledeća:
Ukupan broj bodova = bodovi od žirija1+ bodovi od javnog
glasanja2
1 Ukupan broj bodova koje je žiri dao određenom timu. Svaki član žirija ocenjuje pojedinačne predloge celim brojem od 0 do 6.
2 Ukupan broj pristiglih glasova za dati predlog podeljen sa 1000 (1 bod = 1000 glasova)